söndag 8 augusti 2010

Maria + Erik = sant



Efter en sen kväll med Jenny och Stefan, prat och singstar (kl 2.30 tittade jag på klockan och fick en smärre schock...) var kl 9 hos frisören lite tidigt men jag vaknade av mig själv och det gick finfint hos frissan. Hon var dock lite kallsvettig över allt mitt hår och visste inte vad hon skulle göra med det... Men det blev läckert och jag blev nöjd. Bruden blev också nöjd tillslut.

Vigseln var vacker men inte lika vacker som finaste Maria som verkligen strålade.

Festen var underbar, maten var fantastisk och s1-maffian skakade rumpan hela natten. Det var också väldigt roligt att få träffa människor som jag hittills bara hört talas om hittills. Jag är så lycklig och hedrad över att ha fått varit med och delat dagen med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar