söndag 4 oktober 2009

Musikaliskt möte

En fantastisk upplevelse. Dans, härlig musik, otroliga musiker men för få som fick möjlighet att uppleva den. Sittningen efteråt var mysig med duktiga toastmasters, gott sällskap, fantastisk mat (efterrätten var en hel liten chokladorgasm i sig själv) och dans. Kvällens stående sång dedikeras till givaren av en välbehövlig present. Det var en vänlig gest men jag instämmer med Kraja och sjunger med i raderna:

"Aldrig nånsin må du dig inbilla
att du får mitt unga hjärta lilla
Aldrig nånsin må du dig inbilla
att du får mitt unga hjärta lilla
Du må hoppa, skutta rätt så mycket du vill
Du må hoppa skutta rätt så mycket du vill
Mitt unga hjärta hör en annan till
Mitt unga hjärta hör en annan till


Vill du ha mig får du vänta på mig
för jag har en annan här som rår mig
Han har kallat mig för käraste
och lovat allt mitt hjärta kan begära
Dans så myck du orkar
dans så mycket du vill
Dans så myck du orkar
dans så mycket du vill
Mitt unga hjärta hör en annan till
mitt unga hjärta hör en annan till"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar