söndag 6 mars 2011

Crapbooking


Jag var på mässa igår. Det är helt otroligt. Det var till och med min idé. Jag tänkte att det kanske kunde vara kul och det var det. I ungefär tio minuter. Sedan hade jag tröttnat på trängseln och allt folk!

Efter trettio minuter var jag redo att ge upp!

Efter fyrtio minuter hade folkmassan börjat avta och sakta men säkert kunde man ta sig in och titta på vad utställarna faktiskt hade att visa.

 Fascinerande faktum är att alla verkar tycka att man ska köpa ett färdigt koncept. Köp papper A att matcha med papper B. Klistra på blommor C, blad D och ett sött litet band att knyta ihop allt med. Men det fanns en del kul grejer, basutbud. Jag köpte några mallar och lite papper. Lite roliga idéer fick man också. En liten presentbok som var kul. När man bläddrar skjuts en bild ut, lite för varje blad. Den var fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar