torsdag 3 mars 2011

Sociala obligationer

Den här veckan har varit en vecka då jag klämt in träffar med en massa människor som jag träffar allt för sällan men känner att jag borde träffa oftare.

Igår kom en gammal kompis hit och fikade. Vi lärde känna varandra när vi konfirmerades tillsammans. Hon kom på förmiddagsfika, vi pratade en massa och vips var klockan fyra. Jag har ingen aning om vart tiden tog vägen!

Idag har jag fikat med både min extra-lillasyster och en gammal barndomskompis. Det blir ju inte jätte långa fikan man sitter men man hinner ändå uppdatera sig och kolla läget. Framför allt känner jag att jag hunnit träffa dem lite och att det inte ligger och gnager i huvudet att det var alldeles för länge sedan...

Nästa projekt är en tur till Göteborg igen för att inte tala om att vi verkligen borde åka till England.

 
Vi fick förresten ankägg av Emma när hon var här. Hemlis: de smakar precis som vanliga ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar