måndag 21 mars 2011

Spelkväll

Vi hade en mysig spelkväll i lördagskväll. Hör och häpna blev jag inte sur, och jag slog inte på någon alls trots att de flesta sällskapsspel egentligen är utanför min bekvämlighetszoon.

Det går i familjen det där. Faster har slagit iväg krocketklot mot min kära fars huvud. Han i sin tur har rivit sönder plagg i ren frustration. Mellanbrorsan och jag är inte mycket bättre men jag har i alla fall så pass mycket självinsikt att jag inser mina begränsningar och håller mig borta från vissa spel.

Trots detta var det riktigt mysigt igår. Några av Annas gamla kompisar var här och några av våra gemensamma från kören. Vi spelade det fantastiska spelet Gägga till allas förtjusning och sedan en omgång TP. Utöver detta moffade vi enorma mängder snacks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar